C’s es mostra partidari de crear un pla detallat per lluitar contra la criminalitat i acabar amb les bandes organitzades a la ciutat.

Dijous, 21 de febrer de 2013. L’agrupació de Ciutadans (C’s) de l’Hospitalet proposa a l’ajuntament la creació d’un pla estratègic contra la inseguretat ciutadana i les bandes organitzades.

C’s considera urgent la creació d’aquest pla, ja que segons l’últim Baròmetre d’Opinió Pública de l’Hospitalet, 3 de cada 10 persones creuen que la inseguretat és el principal problema de la ciutat en aquests moments, apart dels últims esdeveniments amb la detenció de diversos membres de bandes organitzades a la nostra ciutat.

C’s afirma que l’Hospitalet necessita un pla d’actuació detallat i controlat, ja que els fets incívics d’aquestes bandes organitzades no són fets puntuals, sinó que son recurrents. Entre les estratègies d’aquest pla proposem destinar tots els recursos pressupostaris que siguin necessaris, continuar aplicant la polícia de proximitat i reforçar-la especialment en aquells barris amb més alt nivell d’inseguretat.

Nota de prensa en castellano:

C’s se muestra partidario de crear un plan detallado para luchar contra la criminalidad y acabar con las bandas organizadas en la ciudad.

Jueves, 21 de febrero de 2013. La agrupación de Ciutadans (C’s) de Hospitalet propone al ayuntamiento la creación de un plan estratégico contra la inseguridad ciudadana y las bandas organizadas.

C’s considera  urgente la creación de este plan, ya que según el último Barómetro de Opinión Pública de Hospitalet 3 de cada  10 personas creen que la inseguridad es el principal problema de la ciudad en estos momentos, aparte de los últimos acontecimientos con la detención de varios miembros de bandas organizadas en nuestra ciudad.

C’s afirma que Hospitalet necesita un plan de actuación detallado y controlado, ya que los hechos incívicos de estas bandas organizadas no son hechos puntuales, sino que son recurrentes. Entre las estrategias de este plan proponemos destinar todos los recursos presupuestarios que sean necesarios, seguir aplicando la policía de proximidad y reforzarla especialmente en aquellos barrios con mas alto nivel de inseguridad.