miguel● El alcaldable de C’s, Miguel García, apuesta por eliminar los “privilegios de los cargos electos como vehículos y plazas de parking” 

L’Hospitalet de Llobregat, martes 28 de abril de 2015. El candidato de Ciudadanos (C’s)  a la alcaldía de L’Hospitalet, Miguel García,  ha anunciado que su formación “se compromete a rebajar un 20% los sueldos del alcalde, de los concejales y de los asesores municipales” y ha evidenciado que “algunos políticos de la ciudad parecen vivir al margen de la realidad y no han notado como el resto de ciudadanos la crisis económica”.

Para el alcaldable de Ciudadanos “los sueldos de la alcaldesa y de los concejales son desorbitados y no acordes con la realidad que viven la mayoría de los ciudadanos”. Y ha añadido que “Ciudadanos se compromete a que, aunque no gobierne, impulsará las acciones necesarias para conseguir que el alcalde y los concejales se rebajen el sueldo”. “El dinero que se obtenga de esta rebaja se destinará a fines solidarios”, ha explicado.

Además el alcaldable de L’Hospitalet ha asegurado que C’s “se compromete a eliminar cualquier privilegio o trato de favor de los cargos electos o personal de confianza, como las plazas de parking, los vehículos propiedad del Ayuntamiento, escoltas o asignaciones extraordinarias de personal”.

Nota de prensa en català


L’Hospitalet de Llobregat, dimarts 28 d’abril de 2015. El candidat de Ciutadans (C’s) a la alcaldía de L’Hospitalet, Miguel García,  ha anunciat que la seva formació “es compromet a rebaixar un 20% el sou de l’alcalde, dels regidors i dels assessors muncipals” i ha evidenciat que “alguns polítics de la ciutat semblen viure al marge de la realitat i no han notat la crisi econòmica com la resta de ciutadans”.

Per l’alcaldable de Ciutadans “els sous de l’alcaldessa i dels regidors son desorbitats i no concordes amb la realitat que viuen la majoria dels ciutadans”. I ha afegit que “Ciutadans es compromet a que, encara que no governi, impulsarà les acciones necessàries per aconseguir que l’alcalde i els regidors es baixin el sou”. “Els diners obtinguts amb aquesta rebaixa es destinaran a finalitats solidàries”, ha explicat.

A més, l’alcaldable de L’Hospitalet ha assegurat que C’s “es compromet a eliminar qualsevol tracte de favor dels càrrecs electes o personal de confiança, com les places de pàrquing, els vehicles propietat de l’Ajuntament, escortes o assignacions extraordinàries de personal”.