El portavoz de C’s, Miguel García, denuncia “oscurantismo” en la gestión y critica que “Núria Marín dedica recursos que deberían ser para viviendas sociales a residencias universitarias, obviando la situación actual de emergencia social”

L’Hospitalet de Llobregat, viernes 6 de mayo de 2016. El portavoz de Ciutadans (C’s) en el Ayuntamiento de l’Hospitalet de Llobregat, Miguel García, ha denunciado la “falta de coherencia” de la alcaldesa Núria Marín por “reclamar un parque de viviendas sociales para atender la emergencia habitacional mientras la semana pasada destinaba 125.000€ para el alojamiento de universitarios, profesores e investigadores”.

Miguel García ha considerado que “si la alcaldesa estuviese preocupada de verdad por la emergencia social priorizaría con urgencia los recursos del Ayuntamiento al alquiler social. Desde C’s llevamos tiempo insistiendo al gobierno municipal que priorice en políticas sociales”.

El portavoz de C’s ha denunciado “oscurantismo” en la gestión municipal y se ha mostrado “sorprendido, ya que el Ayuntamiento no tiene competencias en residencias universitarias, por lo que el gobierno de Marín pretende hacer pasar esa partida como vivienda social para jóvenes”. Miguel García lo ha considerado “indignante” y ha advertido que “C’s estudiaremos las consecuencias jurídicas de esta mala gestión”

Nota de prensa en català

L’Hospitalet de Llobregat, divendres 6 de maig de 2016. El portaveu de Ciutadans (C’s) a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, Miguel García, ha denunciat la “falta de coherència” de l’alcaldessa Núria Marín per “reclamar un parc d’habitatges socials per atendre l’emergència habitacional mentre la setmana passada destinava 125.000€ per a l’allotjament d’universitaris, professors i investigadors”.

Miguel García ha considerat que “si l’alcaldessa estigués preocupada de debò per l’emergència social prioritzaria amb urgència els recursos de l’Ajuntament al lloguer social. Des de C’s portem temps insistint al govern municipal que prioritzi en polítiques socials”.

El portaveu de C’s ha denunciat “obscurantisme” en la gestió municipal i s’ha mostrat “sorprès, ja que l’Ajuntament no té competències en residències universitàries, per la qual cosa el govern de Marín pretén fer passar aquesta partida com a habitatge social per a joves”. Miguel García ho ha considerat “indignant” i ha advertit que “C’s estudiarem les conseqüències jurídiques d’aquesta mala gestió”