∙ El portavoz de Cs en l’Hospitalet, Miguel García, ha explicado que “Cs presentó alegaciones para extender la suspensión de la tasa de terrazas que finaliza el 30 de junio hasta final de año porque la pandemia aún no estará controlada y hay que ayudar a los hosteleros”.

L’Hospitalet de Llobregat, viernes 26 de marzo de 2021. El grupo municipal de Cs en l’Hospitalet presentó una alegación a la modificación de la ordenanza fiscal por la cual se suspendía el cobro de la tasa de terrazas hasta el 30 de junio para extenderla hasta el 31 de diciembre. El portavoz de Cs en l’Hospitalet, Miguel García, ha lamentado “que el gobierno de Núria Marín haya desestimado la alegación presentada por Ciudadanos” y explicado que “Cs propuso alargar la suspensión de la tasa de terrazas hasta final de año no solo para dotar de mayor seguridad a un sector tan afectado por las restricciones de la pandemia como el hostelero, sino para brindarles cierto alivio fiscal para facilitar su recuperación”. García ha advertido que “desgraciadamente la perspectiva es que el 30 de junio la pandemia no esté aún superada por completo”. 

El portavoz de Cs ha recordado que “extender la suspensión hasta final de año no hubiese supuesto una gran repercusión para las arcas municipales, porque los presupuestados por esta partida ascienden a 215.000 €, lo cual representa un impacto muy reducido para esta corporación pero implicaría un alivio para un sector muy afectado por las restricciones de la pandemia como es el hostelero”.

Nota de prensa en català

L’Hospitalet de Llobregat, divendres 26 de de març de 2021. El grup municipal de Cs a l’Hospitalet va presentar una al·legació a la modificació de l’ordenança fiscal per la qual se suspenia el cobrament de la taxa de terrasses fins al 30 de juny per estendre-la fins al 31 de desembre. El portaveu de Cs a l’Hospitalet, Miguel García, ha lamentat “que el govern de Núria Marín hagi desestimat l’al·legació presentada per Ciutadans” i ha explicat que “Cs va proposar allargar la suspensió de la taxa de terrasses fins a final d’any no només per dotar de més seguretat a un sector tan afectat per les restriccions de la pandèmia com el hostaler, sinó per brindar cert alleugeriment fiscal per facilitar la seva recuperació”. García ha advertit que “malauradament la perspectiva és que el 30 de juny la pandèmia no estigui encara superada per complet”.

El portaveu de Cs ha recordat que “estendre la suspensió fins a final d’any no hagués suposat una gran repercussió per a les arques municipals, perquè els pressupostats per aquesta partida ascendeixen a 215.000 €, la qual cosa representa un impacte molt reduït per a aquesta corporació però implicaria un alleujament per a un sector molt afectat per les restriccions de la pandèmia com és l’hostaler”.