• Miguel García, portavoz del Grupo Municipal de Cs de l’Hospitalet, ha recordado que “en la ciudad hay 15 centros que educan a 770 niños que si se dejan caer sería un grave retroceso para la educación de la primera infancia y la conciliación laboral”.

L’Hospitalet de Llobregat, martes 28 de julio de 2020. El Grupo parlamentario de Ciutadans (Cs) ha presentado una Propuesta de Resolución para “hacer efectivo con carácter de urgencia el Plan de Rescate de las llars d’infants”. La diputada hospitalense Noemí de la Calle, ha recordado que “el conseller de educación anunció el pasado 2 de julio un fondo de 9 millones de euros que las llars d’infants afirman que no pueden esperar más para recibirlo, porque se encuentran en riesgo de colapso antes de que empiece el curso en septiembre, debido a la crisis generada por la pandemia”.

El portavoz del Grupo municipal de Ciutadans (Cs) de l’Hospitalet de Llobregat, Miguel García, ha explicado que “solo en l’Hospitalet hay 15 centros que educan a 770 niños que nos han manifestado que si se dejan caer sería un grave retroceso para la educación de la primera infancia y la conciliación laboral”, y ha recordado que su grupo ya propuso al Gobierno Municipal “adelantar las ayudas prometidas por la Generalitat para garantizar la viabilidad del servicio”. García ha concluido que “son básicos los mecanismos de coordinación entre la administración autonómica y la local para garantizar la supervivencia de la red de educación en primera infancia, ya de por sí notablemente insuficiente”.

Nota de prensa en català

L’Hospitalet de Llobregat, dimarts 28 de juliol de 2020. El Grup parlamentari de Ciutadans (Cs) ha presentat una Proposta de Resolució per “fer efectiu amb caràcter d’urgència el Pla de Rescat de les llars d’infants”. La diputada hospitalenca Noemí de la Calle, ha recordat que “el conseller d’educació va anunciar el passat 2 de juliol un fons de 9 milions d’euros que les llars d’infants afirmen que no poden esperar més per rebre-ho, perquè es troben en risc de col·lapse abans que comenci el curs al setembre, a causa de la crisi generada per la pandèmia”.

El portaveu de Grup municipal de Ciutadans (Cs) de l’Hospitalet de Llobregat, Miguel García, ha explicat que “només a l’Hospitalet hi ha 15 centres que eduquen a 770 nens que ens han manifestat que si es deixen caure seria un greu retrocés per a l’educació de la primera infància i la conciliació laboral”, i ha recordat que el seu grup ja va proposar a el Govern Municipal “avançar les ajudes promeses per la Generalitat per garantir la viabilitat del servei”. García ha conclòs que “són bàsics els mecanismes de coordinació entre l’administració autonòmica i la local per garantir la supervivència de la xarxa d’educació en primera infància, ja de per si notablement insuficient”.